A felhasználói élmény fokozása és a személyre szabott legjobb ajánlatok érdekében, valamint statisztikai célból weboldalunk cookiekat (sütiket) tárol. Részletesebb információ az "Adatvédelmi szabályzat" menüpontban található.

Menü

Érvek a másológép bérlés mellett

Az üzemelő szervezetek életében kiemelt fontossággal bír az irodatechnikai támogatás, még akkor is, ha ez nem egyértelmű a felhasználók számára. Ide írhatnánk néhány példát a felmerülő problémákról, de minden bizonnyal már Ön is találkozott ilyesmivel. Tehát kiemelten fontos a szervezet működéséhez a megbízhatóan üzemelő és munkafolyamatokat támogató irodatechnikai eszköz, mely a céget támogatja a fejlődésében is. Emellett miért költene a vállalkozásában óriási összegeket a drága nyomtatási díjas egyszerű nyomtatókra, amikor egy jóval költséghatékonyabb megoldást biztosítunk?

Közel 28 éve üzemeltetünk másológépeket, nyomtatókat partnereinknél, amelyre munkatársaink magas szakmai minősítései és a gyakorlati tevékenységek során eltöltött órák száma már önmagában is garancia a megbízható működésre.

ricoh

Cégünk 2002 óta a RICOH Hungary Kft. kiemelt kereskedelmi és szerviz partnere a digitális másolás- és nyomtatástechnika területén, amely eszközök méltán tartoznak a világ piacvezető termékei közé.

Fénymásoló vagy nyomtató vásárlásánál több szempontot is figyelembe kell venni a legmegfelelőbb berendezés kiválasztásához, melyben tapasztalt szakértékesítő kollégáink készséggel állnak rendelkezésére és üzletünkben akár működés közben is be tudják mutatni az eszközt, hiszen folyamatosan tartunk készleten A4-es és A3-as színes és fekete-fehér Ricoh másológépeket is.

ricoh-uzlet

Gondolt már arra, hogy a nyomtatás költségének csökkentésére nemcsak a legolcsóbb kellékanyag beszerzése a megoldás? Megfelelő nyomtatók és másológépek használatával és a Lansoft üzemeltetési megoldásával bizonyítottan 20-30%-os költségcsökkenést érhet el, melyet az eddig lefolytatott sikeres racionalizálási projektjeink eredményei is igazolnak. A költségcsökkentés egyik kulcsa, hogy lényegesen alacsonyabb üzemeltetési költségű multifunkciós berendezéseket használjunk. Szem előtt tartjuk azt is, hogy a rendszer szervizelhetősége és flexibilitása akkor optimális, ha minél homogénebb berendezésekből oldják meg az igények lefedését.

irodatechnika

TÜSZ – Teljeskörű Üzemeltetési Szolgáltatás formájában végezzük a munkát 2-4 év futamidővel, amely Önnek hatalmas kényelmet tud nyújtani. Mi adjuk a festéket, az alkatrészeket, a rendszeres karbantartást és mindezt a helyszínen. Önnek csak egy hibabejelentés szükséges és a többit mi megoldjuk. Emellett az Önökhöz járó szerviztechnikus adott időközönként megnézi a kihelyezett gépet/gépeket, így fenntartva a folyamatos működést és karbantartást. Nem utolsó sorban ezzel követhető, tervezhető költségek mellett jelentős összeget lehet megtakarítani.

  • Miért éri meg bérelni?

Kezdve azzal, hogy nincs indulóköltség vonzata, a havi kiadásokkal kalkulálható 100%-ban költségként leírható kiadása lesz. Futamidő szerint 2-4 év fix szervizhátteret biztosítunk, eredeti kellékanyagokkal ellátva az eszközöket, amely kényelmet is biztosít számára.

 

Cégünk az alábbi bérlési és üzemeltetési szolgáltatásokat ajánlja figyelmébe 3 éves futamidővel:

Másológép típusa Bérleti és üzemeltetési díj
Ricoh A4 fekete-fehér másológép havi bérleti díj 9.000 Ft + ÁFA, ami tartalmaz 3.000 db nyomatot, efelett pedig 2,5 Ft + ÁFA / nyomat díjat számolunk fel
Ricoh A3 fekete-fehér másológép havi bérleti díj 12.000 Ft + ÁFA és a TÜSZ díj 2,5 Ft + ÁFA / nyomat
Ricoh A3 színes másológép havi bérleti díj 16.000 Ft + ÁFA és a TÜSZ díj 2,5 Ft + ÁFA / fekete-fehér nyomat és 18 Ft + ÁFA / színes nyomat


Amennyiben szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését vagy bővebb információra van szüksége, személyes konzultáció igényét a következő e-mail címen vagy telefonszámon jelezheti: mail@lansoft.hu | +36 52 502 490

*** Lansoft - Ilyen egyszerű! ***

Tartalomhoz tartozó címkék: Ricoh